maanantai 6. syyskuuta 2010

Pienen tytön mietteitä

"Jos nuori ihminen ajattelee olevansa jo vanha kuolemaan, hän voi kuolla."
"Kun äiti ikävöi rakkaita kuolleita ihmisiä, niin minä voin lohduttaa äitiä sanomalla, että äiti voi jutella ja vilkuttaa tähtiin."
"Ruumis on tämä keho päästä varpaisiin ja varpaista päähän."
"Minä olen todella vihainen sille isälle, kun se on tehnyt ikäviä temppuja minulle."
"Jos isi ei pitkään näe omaa tytärtään, voi käydä niin, etten minä enää halua nähdä isää. Minä sitten sanon sinulle äiti, niin sinä tiedät."
"Minä toivon, että se isi tulisi katsomaan minua sitten kun se osaa olla isi, kun se vaan ei olisi liian myöhään."
"Miksi se isi on mieluummin enemmän kavereidensa kanssa eikä minun?"
"Minä olen isille rakas, mutta ei sitä niin näytetä, että ei käy. Ehkä se näyttää sen hulluttelemalla."
"Minulle tulee koko ajan itku kun minä ajattelen sitä isää."

Muutama ote neidin mietteistä kun Prinsessan kanssa käytiin ainakin tunnin pituinen henkevä keskustelu kuolemasta, elämästä ja hänen isästään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestiä käynnistäsi! Risut ja ruusut tänne, kiitos.