keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

A Beatiful Body -haaste

Netissä leviää Mami Go Go -blogista alkunsa saanut haaste, jossa äidit julkaisevat kuvia raskauden jälkeisistä vartaloistaan. Haaste on saanut alkunsa A Beatiful Body Project:sta.



Tässä olen minä. Kaikki liikakiloni, appelsiini-ihoni ja raskausarpeni. Olen kantanut 2 lasta, tyttäreni täyttää pian 8 -vuotta ja poikani on vasta 5kk vanha. Ensimmäisen raskauteni aikaan kiloja kertyi reilu 20, jotka eivät sitten halunneetkaan lähteä minnekkään. Raskausarpia tuli runsaasti ja poikaani odottaessani sain muutaman arven lisää. Muutaman kilon lisää sain harjoittamalla stressisyöpöttelyä, elämäni oli Prinsessani syntymän jälkeen aika rankkaa. Sairastuttuani masennukseen, lohtusyömiseni paheni. Sitten elämä sai jälleen valoa, uusi rakkaus ja aikanaan uusi raskaus.

Poikaani odottaessani kiloja tuli n.8 ja ne lähtivät hyvin nopeasti pois. Kyllä, minun pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja jo terveyden takia pudottaa ylimääräiset kiloni. Mutta, tässä olen minä! 2 lapsen ylpeä äiti, vartaloni ei ole mallin, eikä ehkä kaikkein kauneimmasta päästä, mutta olen silti ylpeä itsestäni. Arpeni ja maharöllykkäni kertovat eletystä elämästä, siitä, että olen tuonut tähän maailmaan 2 ihanaa uutta elämää ja saan myös näyttää siltä.

Olemme kaikki kauniita ja upeita, oli vartalomme sitten millainen tahansa. Olemme kaikki samanarvoisia, isokokoisella ihmisellä on samat tunteet kuin pienikokoisella. Jokainen meistä ansaitsee onnellisuuden ja rakkauden, sekä itsekunnioituksen. Kiloihin katsomatta.

Minä ja kaunis tyttäreni.... 

... ja minä ja suloinen poikani.

Kiitos ihanalle Prinsessalleni kuvien ottamisesta.

8 kommenttia:

  1. Ihanaa!! Hienoo kulta kun näin rohkeasti tän teit! =) Mie oon ylpee susta!

    -Niina =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos hienosta postauksesta ja rohkeasta osallistumisesta haasteeseen!

    VastaaPoista
  3. Hehey,minun mahani on samanlainen,kuvaa en uskaltaisi kuitenkaan julkaista. Hienoa että sinä kuitenkin uskalsit.

    VastaaPoista
  4. Ihanan rohkeaa =) itse mietiskelen tässä uskallanko osallistua vaikka saman tyylinen vatsani on (ehkä himpun pienempi, 8kg laihtunut reilussa 6kk:dessa töihin lähdön seurauksena =) )

    VastaaPoista
  5. Olet upea, ja rohkea! Luulen oman vatsani näyttävän aika samanlaiselta. Vihaan sitä yli kaiken, ja kadehdin sinua joka uskallat seistä ylpeänä kameran edessä :) Ehkä vielä jonain päivänä.. Kaikkea hyvää sinulle!

    VastaaPoista
  6. Upeaa, että ihmiset ovat tähän lähteneet! Itsekin lähdin :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos kommenteista! :) Itselle tuli kyllä hyvä mieli ja voimaannuttava olo kun tähän osallistuin, suosittelen muillekin! :)

    VastaaPoista

Jätäthän viestiä käynnistäsi! Risut ja ruusut tänne, kiitos.